Newsletter
Chcesz być na bieżąco z promocjami i nowościami naszego Wydawnictwa ?
Aktualności

Nowozelandzkie odrodzenie gospodarcze - Richard Prebble

Autor: Richard Prebble
ISBN: 978-83-61344-03-2
Rok wydania 2008
Il.stron: 180
Oprawa Miękka
Format: 145 xx 205 mm
Cena detaliczna: 29.00
Nasza cena: 15.00
Dostępność: dostępna
Ebook: nie

Pliki powiązane z książką



"Nowozelandzkie odrodzenie gospodarcze" to książka o wartościach, o ideach, o związkach przyczynowo-skutkowych, o konieczności pozytywnego nastawienia do życia, o dobrym przywództwie, o fatalnych skutkach istnienia własności państwowej oraz o klęsce nowozelandzkiego państwa opiekuńczego, które z definicji nigdy nie może działać dobrze. Autor opowiada ciekawe historie i anegdoty, jakie mu się przydarzyły kiedy pełnił odpowiedzialne funkcje ministerialne i wnioski płynące z tych wydarzeń. Dzięki temu książkę czyta się nie tylko z ciekawością, ale i z uśmiechem na ustach, bo liczba absurdów, z jaką Prebble musiał się zmierzyć, była imponująco wielka. Jak sobie z tym poradził, opowiada na kartach tej książki.
Wolnorynkowe reformy dokonane przez polityka lewicowej Partii Pracy. Czy to możliwe? Okazuje się, że tak! Sprawdź jak i dlaczego Prebble tego dokonał.

Richard Prebble (ur. 1948 r.), jeden z architektów nowozelandzkiego sukcesu gospodarczego, najdłużej wybierany poseł w historii nowozelandzkiego parlamentu (9 kadencji), w latach 1984-1988 minister różnych resortów z ramienia Partii Pracy. W tym czasie zreformował koleje, porty, lotnictwo, radio i sektor telekomunikacyjny. W latach 1996-2004 lider założonej przez siebie wolnorynkowej Partii Konsumentów i Podatników. Autor wielu bestsellerowych książek politycznych oraz największego internetowego blogu „List”. Aktualnie dyrektor dużej prywatnej firmy transportowej oraz komentator polityczny.

NAKŁAD KSIĄŻKI WYCZERPANY

 

Pliki powiązane z książką

Zdjęcia powiązane z książką
Książki powiązane
Victor V Claar | "Sprawiedliwy" handel? Czy Fair Trade rzeczywiście zwalcza problem ubóstwa? EBOOK

Sprawiedliwy handel” zaczyna zajmować w świadomości społecznej podobne miejsce do tego, jakie zajmuje ekologia. Staje się dogmatem, z którym nie wypada się nie zgadzać i polemizować, tylko należy bezwzględnie przestrzegać i wspierać, najlepiej zakupując towary opatrzone etykietą FT. Współczesna kultura i massmedia nawołują do picia wyłącznie etycznej kawy, jak gdyby kawa pozbawiona certyfikatu „Sprawiedliwego Handlu” była kawą z gruntu nieetyczną.





Wyszukiwarka
Na naszym kanale YouTube


X